Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

Ryhmäliikuntakalenteriin!

Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

Ryhmäliikuntakalenteriin!
Hyväntuulisen musiikin siivittämä spinning saa hien pintaan tehokkaasti.

Spin

Hyväntuulinen ja hikinen sisäpyöräilytunti kehittää vauhtikestävyyttä. Tämä tsemppaavan musiikin siivittämä pyöräretki ei takuulla jätä ketään kylmäksi. Ohjaajana Johanna Juhola.

ÄijäSpin on sisäpyöräilyä miehille.

ÄijäSpin

Tämä on sisäpyöräilytunti vain miehille. Hiki irti 45 minuutin pyöräilyosuudella ja kaikki vielä peliin keskivartalotreenissä. Ohjaajana Timo.

Lihaskuntoharjoittelua lisäpainoilla ja kehonpainolla.

EasyBody

EasyBody on iisiä lihaskuntoharjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Voit yhdistää tämän tunnin vaikkapa EasySpin- tai BodyCombatin perään. Ohjaajana Johanna.

Lihaskuntoharjoittelua lisäpainoilla, ilman askelsarjoja.

Pump

Kehoa muokkaava ja vahvistava lihaskuntotunti lisäpainoilla, ei sisällä askelsarjoja. Jokainen voi säätää harjoituspainot itselleen sopiviksi, joten tunti sopii kaikille kunnosta riippumatta. Ohjaajana Johanna.

Ohjattu HUR-laitetreeni kuntosalin puolella.

PowerHUR

Lihaskuntoharjoittelua kuntosalilla Hur-laitteilla sekä toiminnallista treeniä yhdistävä tiivis puolituntinen koko keholle. Valmistaudu etukäteen omatoimisella kevyellä lämmittelyllä. Ohjaajana Johanna Juhola.

Iisi aloitus spinningiin.

PowerMethod

Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä kovatasoinen, toiminnallinen lihaskuntotunti. Treenaa turvallisesti ja tehokkaasti perus- ja kestovoimaa ja opi oikeat suoritustekniikat. Ohjaajana Marika.

Lihaskuntoharjoittelua vastuskuminauhalla ja steppilaudalla.

Mini Band

Lihaskuntotreeni, jossa lisävastuksena eri vahvuisia kuminauhoja sekä step-lauta. Tämä treeni muokkaa erityisesti reisiä ja pakaroita unohtamatta kuitenkaan ylä- ja keskivartaloa.

Lyönti- ja potkusarjoja sisältävä aerobinen lihaskuntoharjoittelu.

LesMills BodyCombat

Energiaa ja voimaa huokuva treeni, joka lainaa liikkeitä eri kamppailulajeista kuitenkin täysin ilman kontaktia. Erilaisten lyönti- ja potkusarjojen avulla kehität aerobisen kunnon lisäksi räjähtävää voimaa ja kehonhallintaa. Ohjaajana Marika.

Kestävyyttä, voimaa ja ketteryyttä intentiivisestä m.a.x.-treenistä.

M.A.X.

M.A.X.® on 30 minuutin treeni, jossa edetään tietyn harjoitusrakenteen avulla kehittäen lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa ja ketteryyttä. M.A.X. on täydellinen tunti niin miehille kuin naisillekin, jotka haluavat lyhyen ja intensiivisen treenin. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Motivoiva musiikki auttaa jaksamaan treenin alusta loppuun. GO to the M.A.X.! Ohjaajina Johanna ja Marika.

Kehonhuoltoa ja liikkuvuutta esimerkiksi kuntosalin tai juoksulenkin jälkeen.

Liikkuvuus

Tämä kehoa huoltava ja liikkuvuutta lisäävä treeni toimii hyvin omana harjoituksena mutta sopii hyvin myös ryhmäliikuntatunnin, kuntosaliharjoittelun tai juoksulenkin jälkeen. Ohjaajana Johanna ja Marika.

Terve selkä -tunnilla keskitymme hartiarenkaan, keskivartalon ja lantion alueen lihaskunnon parantamiseen sekä selkärangan liikkuvuuden lisäämiseen.

Terve selkä

Terveen selän perusta on hyvä ryhti. Tällä tunnilla keskitymme hartiarenkaan, keskivartalon ja lantion alueen lihaskunnon parantamiseen sekä selkärangan liikkuvuuden lisäämiseen. Tunti sopii erittäin hyvin myös vähän liikuntaa harrastaneille. Ohjaajana Marika.

Kehon syviä lihaksia vahvistava kehonhallintatekniikkatunti sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Pilates

Pilates on Joseph Pilateksen kehittämä kehonhallintatekniikka, joka harjoittaa kehon syviä lihaksia, lisää koordinaatiokykyä, parantaa ryhtiä ja nivelten liikkuvuutta. Keskeistä harjoittelussa on oikea hengitys ja suoritustekniikka. Tunti sopii kaikille ikään ja taustaan katsomatta. Ohjaajana Marika.

Tuttuja lavatansseja tanssitaan ilman paria lavatanssimusiikin siivittämänä.

Lavis – Lavatanssijumppa

Lavatanssijumppa jossa tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten humppa, jenkka, jive/rock, cha cha ja samba. Lavista tanssitaan yksin joten ei vaaraa että kukaan talloo varpaillesi. Ohjaajina Johanna ja Marika.

Energistä tanssia uusimpien hittien ja tunnettujen klassikoiden latinorytmien tahdissa!

LesMills SH´BAM

Yksinkertaisia ja hauskoja tanssiaskeleita sisältävä tunti on täydellinen tapa kohottaa kuntoa sekä vapauttaa sisäinen tanssijasi. Tunnilla soi sopiva yhdistelmä uusimpia listaykkösiä ja klubihittejä, tunnettuja klassikkoja ja latinorytmejä. Come as you are, leave as a star! Ohjaajana Johanna.

Perusjumppatunti, jossa puna nousee poskille ja hiki otsalle.

60+ Kuntojumppa

Perusjumppatunti jossa hiki nousee otsalle ja puna poskille. Koko keho saa muokkausta ja mieli virkistystä mukavassa porukassa. Ohjaajina Johanna ja Marika.

Kulkutunnisteen tai kertakäynnin kuntosalille voit lunastaa asiakaspalvelupisteestämme.

Kulkutunnisteelle voit ladata myös jäsenyyksiä, 10xliikuntapasseja tai kertakäyntejä kuntosalille ja ryhmäliikuntatunneille. Meillä voit maksaa kaikilla yleisimmillä mobiililiikuntaseteleillä. Asiakaspalvelupisteemme ollessa suljettuna, kulkutunnisteen voi käydä myös lunastamassa vieressä sijaitsevasta Sandy Kelt -ravintolasta.

Asiakaspalvelupisteen aukioloajat