Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

Ryhmäliikuntakalenteriin!

Ryhmäliikuntatuntien kuvaukset

Ryhmäliikuntakalenteriin!
Hyväntuulisen musiikin siivittämä spinning saa hien pintaan tehokkaasti.

Spin

Hyväntuulinen ja hikinen sisäpyöräilytunti kehittää vauhtikestävyyttä. Tämä tsemppaavan musiikin siivittämä pyöräretki ei takuulla jätä ketään kylmäksi.  Ohjaajina Johanna, Marika ja Sara.

ÄijäSpin on sisäpyöräilyä miehille.

ÄijäSpin

Tämä on sisäpyöräilytunti vain miehille. Hiki irti 45 minuutin pyöräilyosuudella ja kaikki vielä peliin keskivartalotreenissä. Ohjaajana Timo.

Lihaskuntoharjoittelua lisäpainoilla ja kehonpainolla.

EasyBody

EasyBody on iisiä lihaskuntoharjoittelua kehonpainolla ja lisäpainoilla. Voit yhdistää tämän tunnin vaikkapa PowerHur- tai liikkuvuus tuntiin. Ohjaajana Johanna ja Marika.

Lihaskuntoharjoittelua lisäpainoilla, ilman askelsarjoja.

Pump

Kehoa muokkaava ja vahvistava lihaskuntotunti lisäpainoilla, ei sisällä askelsarjoja. Jokainen voi säätää harjoituspainot itselleen sopiviksi, joten tunti sopii kaikille kunnosta riippumatta. Ohjaajana Hanne-Mari.

Ohjattu HUR-laitetreeni kuntosalin puolella.

PowerHUR

Lihaskuntoharjoittelua kuntosalilla Hur-laitteilla sekä toiminnallista treeniä yhdistävä tiivis puolituntinen koko keholle. Valmistaudu etukäteen omatoimisella kevyellä lämmittelyllä. Ohjaajana Johanna ja Sara.

Ohjattu HUR-laitetreeni kuntosalin puolella.

HUR-circuit

Tämä kuntosaliharjoittelu on ohjattua kiertoharjoittelua miellyttävillä ja helppokäyttöisillä ilmanpainelaitteilla. Ohjaajana Johanna, Marika ja Sara.

Iisi aloitus spinningiin.

PowerMethod

Suomalaisten fysioterapeuttien kehittämä toiminnallinen lihaskuntotunti. Treenaa turvallisesti ja tehokkaasti perus- ja kestovoimaa ja opi oikeat suoritustekniikat. Ohjaajana Marika.

Lihaskuntoharjoittelua vastuskuminauhalla ja steppilaudalla.

Kuntonyrkkeily

Iskuja, väistöjä ja varjonyrkkeilyä. Treenit koostuvat tekniikkaharjoittelusta, pariharjoituksista ja nyrkkeilynomaisesta lihaskunto-osuudesta. Saat apua myös niska-hartiaseudun jäykkyyteen. Hauskaa ja täysin turvallista harjoittelua ilman tyrmäyksiä! Ohjaajana Johanna.

Perusjumppatunti, jossa puna nousee poskille ja hiki otsalle.

Kuntojumppa

Perusjumppatunti jossa hiki nousee otsalle ja puna poskille. Koko keho saa muokkausta ja mieli virkistystä mukavassa porukassa. Ohjaajina Johanna, Marika ja Sara.

Kestävyyttä, voimaa ja ketteryyttä intentiivisestä m.a.x.-treenistä.

M.A.X.

M.A.X.® on 30 minuutin treeni, jossa edetään tietyn harjoitusrakenteen avulla kehittäen lihashermotusta, kestävyyttä, voimaa ja ketteryyttä. M.A.X. on täydellinen tunti niin miehille kuin naisillekin, jotka haluavat lyhyen ja intensiivisen treenin. Tuntia voi verrata sporttiseen porrastreeniin. Motivoiva musiikki auttaa jaksamaan treenin alusta loppuun. GO to the M.A.X.! Ohjaajina Johanna ja Marika.

Kehonhuoltoa ja liikkuvuutta esimerkiksi kuntosalin tai juoksulenkin jälkeen.

Liikkuvuus

Tämä kehoa huoltava ja liikkuvuutta lisäävä treeni toimii hyvin omana harjoituksena mutta sopii hyvin myös ryhmäliikuntatunnin, kuntosaliharjoittelun tai juoksulenkin jälkeen. Ohjaajana Johanna ja Marika.

Terve selkä -tunnilla keskitymme hartiarenkaan, keskivartalon ja lantion alueen lihaskunnon parantamiseen sekä selkärangan liikkuvuuden lisäämiseen.

Terve selkä

Terveen selän perusta on hyvä ryhti. Tällä tunnilla keskitymme hartiarenkaan, keskivartalon ja lantion alueen lihaskunnon parantamiseen sekä selkärangan liikkuvuuden lisäämiseen. Tunti sopii erittäin hyvin myös vähän liikuntaa harrastaneille. Ohjaajana Hanne-Mari.

Kehon syviä lihaksia vahvistava kehonhallintatekniikkatunti sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Kehonhuolto

Rauhallista tekemistä omaan kehoon keskittyen sekä mielen että kehon kireyksiä avaten. Ohjaajana Johanna.

Kehon syviä lihaksia vahvistava kehonhallintatekniikkatunti sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille.

Pilates

Pilates on kehonhallintatekniikka joka harjoittaa kehon syviä lihaksia, parantaa ryhtiä ja nivelten liikkuvuutta. Keskeistä harjoittelussa on hengitys ja oikea suoritustekniikka. Ohjaajana Marika.

Tuttuja lavatansseja tanssitaan ilman paria lavatanssimusiikin siivittämänä.

Lavis – Lavatanssijumppa

Lavatanssijumppa jossa tanssitaan tuttuja lavatansseja kuten humppa, jenkka, jive/rock, cha cha ja samba. Lavista tanssitaan yksin joten ei vaaraa että kukaan talloo varpaillesi. Ohjaajina Johanna ja Marika.

Energistä tanssia uusimpien hittien ja tunnettujen klassikoiden latinorytmien tahdissa!

Salsaton

Lattarirytmejä, nostalgiakappaleita sekä kotimaisia tanssihittejä sopivasti sekoittava tanssitreeni saa lanteet liikkeelle ja hien irtoamaan. Ohjaajana Johanna.

Kulkutunnisteen tai kertakäynnin kuntosalille voit lunastaa asiakaspalvelupisteestämme.

Kulkutunnisteelle voit ladata myös jäsenyyksiä, 10xliikuntapasseja tai kertakäyntejä kuntosalille ja ryhmäliikuntatunneille. Meillä voit maksaa kaikilla yleisimmillä mobiililiikuntaseteleillä. Asiakaspalvelupisteemme ollessa suljettuna, kulkutunnisteen voi käydä myös lunastamassa vieressä sijaitsevasta Sandy Kelt -ravintolasta.

Asiakaspalvelupisteen aukioloajat