Olemme lisänneet joogatunteja loppuvuodelle 2022

Rauhallinen perustason joogatunti keskiviikkoisin klo 19-20

(ei ennakkoilmoittautumista)

Tämä tunti on syksyn ryhmäliikuntakalenterissa vakiotunti. Jooga-asanat vaihtelevat lempeiden ja rauhoittavien sekä dynaamisten ja energisoivien harjoitusten välillä. Tämä tunti sopii myös aloittelijoille.

Aamujoogaa tiistaisin 15.11, 22.11, 29.11 klo 7.30-8.30

(varaa paikkasi ennakkoon, min 4 hlö)

Kehoa uuteen päivään herättelevä helppo, rento ja rauhallinen joogaharjoitus, joka edistää liikkuvuutta, voimistaa lempeästi kehoa ja rauhoittaa mieltä. Harjoitus sopii niin joogan aloittelijoille ja esim. senioreille kuin jo pitkään joogaa harrastaneille, sillä tunnin kuormittavuutta on helppo säädellä.

Yin-joogaa sunnuntaisin  6.11 ja 13.11 klo 18-19

(varaa paikkasi ennakkoon, max 8 hlö)

Mitä on yin jooga?

Yin joogalle on tyypillistä passiiviset asennot kevyellä, pehmeällä venytyksellä, rauhallisuuteen ja tietoiseen läsnäoloon perustuen. Jokaisessa asennossa ollaan vähintään 2-5 minuuttia, mikä antaa aikaa myös mielen rauhoittamiselle. Yinissä halutaan päästä venyttämään sidekudosta lihasten sijaan ja se onnistuu silloin, kun venytykseen ei mennä liian syvälle ja siinä pysytään pidemmän aikaa. Tunneilla keskitytään paljon lantion ja alaselän venytyksiin, koska näillä alueilla on erityisen paljon sidekudosta ja sinne varastoituu joogafilosofian mukaan helposti fyysisiä ja henkisiä jännitteitä.

Kenelle yin jooga sopii?

Jos sinulla on pitkään jatkunutta jäykkyyttä ja särkyjä kehossasi, mielialavaihteluita, liikaa ajatuksia pyörimässä päässäsi, tunnet itsesi väsyneeksi tai päin vastoin ylivirittyneeksi ja haluaisit saada kierroksia alas, saattaa yin jooga olla juuri sitä mitä tarvitset.

Joogaa ohjaa Johanna Helisten

Ennakkoilmoittautumiset ryhmäliikuntavarausjärjestelmän kautta omilla tunnuksilla tai whatsapp p. 044 5659 317 tai sähköpostitse info@gofit.fi

Tervetuloa kokeilemaan joogaa!

Täältä näet kaikki ajankohtaiset tiedotteemme!

Jaa tämä uutinen myös ystävillesi!